Selskap
Vi hjelper bedrifter med å ta bedre beslutninger, slik at de oppnår et konkurransefortrinn og forbedrer driftseffektiviteten
Globalt leder innen forretningsinnsikt for bruktbilbransjen
Indicata er verdensledende innen business intelligence og analyseløsninger for bruktbilvirksomhet til bilindustrien. Indicata er utviklet for høytytende bruktbiladministrasjon og gjør det mulig for bilprodusenter, forhandlere og flåteoperatører å gjøre datadrevet innsikt til et konkurransefortrinn, og gir dem strategisk veiledning for å forbedre driftseffektiviteten i bruktbilvirksomheten.
Indicata er et svar på markedets økende etterspørsel etter innsikt i sanntid. Systemet representerer ikke bare den mest overbevisende og innovative løsningen i bransjen, men også den mest effektive løsningen for bilprodusenters, forhandleres, finansinstitusjoners, leasingselskapers og flåteeieres brede mål for bruktbilvirksomhet og restverdistyring.
Suksessen vi har opplevd med teknologien vår, har hjulpet oss med å få internasjonal gjennomslagskraft og en voksende kundekrets av verdens ledende bilprodusenter og -forhandlere som har opplevd imponerende forbedringer i bruktbilvirksomheten etter at de valgte Indicata.
Indicata er resultatet av et samarbeid mellom ledere i bilbransjen og programvareutviklere. Sammen har vi utviklet en unik metode for å samle inn, behandle og analysere data fra bruktbilmarkedet for å gi innsikt i markedsdynamikken, noe som er ulikt alt annet i bransjen.
Med Indicata har du bredden og kraften i handlingsrettede data og innsikt rett ved fingertuppene.
En del av Autorola-konsernet
Indicata er en del av Autorola Group, en global leder innen online remarketing og IT-løsninger for profesjonell bruktbil- og flåtestyring med hovedkontor i Danmark. Selskapet har for tiden ca. 750 ansatte og datterselskaper i 21 land i Europa, Nord-Amerika, Latin-Amerika og Asia-Stillehavsregionen.
Autorola Group er forpliktet til en konstant fornyelsesprosess gjennom hele den digitale transformasjonen. Selskapet tilpasser seg kontinuerlig til kundenes behov, alltid fra et nettbasert perspektiv, for å oppnå suksess med riktig kommersialisering av brukte kjøretøy som kommer fra avskiltingsprosesser.